Toimintasuunnitelma

Toimintasuunnitelma vuodelle 2024

Kerho- ja virkistystoiminta

Teatterimatkoja ja retkiä järjestetään keväällä ja kesällä.

"Sokkomatka" heinäkuussa tai elokuussa.

Pyöräilykerho tekee pyöräretkiä lähiympäristöön viikottain.

Uutena toimintana alkavat "puuhakerho" Eila Sihdon vetämänä joka toinen tiistai klo 13.00 Lukkarintien kerhohuoneella ja "kuntosaliryhmä" Minna Hautamäen ohjaamana joka perjantaiklo 12.00 -13.00. Kuntosali alkaen 18.1. ja puuhakerho 16.1.

Luontopäiviä järjestetään ja kuukausitapaamisia jatketaan.

Järjestetään mm. pääsiäis- ja joulujuhla sekä osallistutaan viiden (Ilmajoki, Jalasjärvi, Kurikka, Kauhajoki, Teuva) senioriyhdistyksen yhteiseen joulujuhlaan.

Paikallisten eläkeläisyhdistysten yhteistyötä jatketaan.

Tapaaminen Alajoella järjestetään Jussin Jokisaunalla myöhemmin ilmoitettuna aikana.

Lounastapaamisia järjestetään kuukaisittain.

Tiedottaminen

Hallituksen kokoukset, kerho- ja muu paikallinen toiminta ilmoitetaan jäsenistölle Ilmajoki-lehden eläkeläispalstalla. Lisäksi kyseiset tapahtumat julkaistaan yhdistyksen kotisivuilla ja Facebookissa.

Uutisointia pyritään tekemään Ilmajoki- ja maakuntalehtiin sekä Patinaan.

Sähköpostiosoite yhdistyksen kotisivuille: ilmajoki@senioriyhdistys.fi

Jäsenhankinta

Jäsenhankintaa kehitetään yhä ja uusia jäseniä hankitaan.

Varainhankinta

Yhdistyksen talous perustuu jäsenmaksuihin.

Taloutta kuitenkin kohennetaan erilaisilla arvonta- ja talkootoimilla sekä vapaaehtoisella kahvirahalla.

Muistamiset

Vuosia täyttäviä senioreita onnitellaan, kun he täyttävät 70 vuotta ja 80- ikävuoden jälkeen viiden vuoden välein. Onnitteleminen tehdään yhdistyksen adressilla ja aktiiveille luovutetaan yhdistyksen viiri.

Poisnukkuneita jäseniämme muistetaan yhdistyksemme adressilla.