Syyskokous 2023

Yhdistyksen syyskokous pidettiin Oma Säästöpankin kokoustiloissa 13.11.23 klo 12.00. Mukana oli 10 henkeä. Kokouksen puheenjohtajaksi valittiin Kalevi Taipalus ja sihteerinä toimi Aulikki Sihto. Ääntenlaskijoiksi ja pöytäkirjan tarkastajiksi valittiin Eila Sihto ja Jaakko Hautamäki.

Käsiteltiin vuoden 2024 toimintasuunnitelma, jossa uusina tapahtumina päätettiin perustaa nk. "puuhastelukerho", joka kokoontuu joka toinen tiistai klo 13.00 Lukkarintien kerhohuoneessa. Eila Sihto toimii vastuuvetäjänä. Lisäksi päätettiin aloittaa kuntosaliryhmä perjantaisin klo 12.00- 13.00. Vetäjänä Minna Hautamäki. Tapahtumista tehdään kotisivuille kalenteri myöhemmin.

Rahastonhoitaja Jaakko Hautamäki esitteli talousarvion. d

Sääntömuutoksissa päätettiin muuttaa Ilmajoen Kansalliset seniorit ry -nimi liiton suosituksien mukaisesti nimeksi Ilmajoen seniorit ry. Kaksi sääntömääräistä kokousta muutettiin yhdeksi keväällä kokoontuvaksi vuosikokoukseksi. Myös toiminnantarkastajien määrä muutettiin yhdeksi: Marja-Liisa Liljeqvist toimii ensi vuonna toiminnantarkastajana ja varalla Sirkka-Liisa Hakala-Rahko.

Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa Ritva Raivio, sihteerinä Aulikki Sihto, rahastonhoitajana Jaakko Hautamäki, matkanvetäjinä ja suunnittelijoina Minna Hautamäki, Antti Haapala, apuna Eila Sihto ja Jaakko Hautamäki. muissa tehtävissä jatkavat samat henkilöt kuin tähän asti. Katso täältä.

Eläkeläisyhdistysten toimikuntaan valittiin jatkamaan Ritva Raivio, Eila Sihto ja Riitta Nyman-Nikula.

Vanhus ja vammaisneuvostossa jatkaa Ritva Raivio ja varalla Eila Sihto.