Jäsenyys kannattaa

Ilmajoen Kansalliset Seniorit -yhdistyksen jäsenmaksu on vain 12 euroa vuodessa. Sillä saat senioriliiton Patina-lehden kuusi numeroa vuodessa. Lisäksi voit tulla mukaan Senioritoimintaan: kuukausitapaamisiin, retkiin, kerhoihin ja muihin tilaisuuksiin.

Yhdistys osana suurempaa kokonaisuutta

Yhdistyksemme on toiminut vuodesta 1975 lähtien. Se on yksi Kansallinen senioriliitto ry:n lähes 170 jäsenyhdistyksestä. Senioriliitto on eläkeläisten oikeuksia ajava kattojärjestö paikallisille Senioriyhdistyksille ja niiden muodostamille 15 alueelliselle Senioripiirille. Yhdistyksemme kuuluu myös Pohjanmaan Senioripiiriin, jossa on 22 jäsenyhdistystä. Pohjanmaan senioripiirillä on muun muassa kaikkia jäsenyhdistyksiä koskeva yhteinen kesäjuhla.

Haluatko jäseneksi?

Tule rohkeasti mukaan. Voit aloittaa tutustumisesi toimintaamme tulemalla esimerkiksi kuukausitapaamisiimme. Siellä voit  elävästi kokea millaista on yhteiselomme. Kun olet halukas liittymään yhdistykseemme, ota yhteyttä keneen tahansa Senioriin. He neuvovat jatkotoimet. Voit ottaa meihin yhteyttä myös käyttäen yhteydenottolomaketta.

Oletko eläkkeellä tai jäämässä eläkkeelle?

Yhdistyksemme tarjoaa sinulle harrastusmahdollisuuksia, mielenkiintoisia tapahtumia ja ennen kaikkea mukavaa yhdessäoloa muiden Senioreiden seurassa.

Meitä on jo yli 150 Senioria. Kokoonnumme kuukausittain
tapaamisiimme, joskus useamminkin. Tiedotamme tilaisuuksista näillä kotisivuilla ja myös Ilmajoki-lehdessä.

Joskus matkustamme ja retkeilemme eri puolille maatamme.

Seniorit ajassa mukana

Vuoden 2012 teemamme on Seniorit ajassa mukana